En väl spenderad dag

Idag har jag kanske inte varit lika aktiv med bloggandet som jag brukar vara annars, och jag vill be om ursäkt till dig David. jag vet att du skadade ditt finger när du satt och tryckte på "F5" hela dagen. men här kommer iaf ett inlägg!
Idag har det inte hänt mycket nämnvärt, va ute och promenerade med min hund och upptäckte att det va is på havet här. men dagen har mestadels spenderats framför tvn tillsammans med Tommy då vi tillsammans pressar gränserna för vad som är mänskligt möjligt att klara av i guitar hero.


jag fick även ett tips av Johan om ett roligt filmklipp, jag tyckte det va ganska kul så här har ni det att kolla på lite också:

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha vilken reklamfilm! XD

2009-02-24 @ 23:42:27
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0