Joggare

Jag och min kära kusin Sofia går upp varje morgon och ser till att vi är ute och springer runt klockan 7. varför springer vi? för att det bygger konditionen och är ett bra komplement till våran gym träning. varför går vi upp så jävla tidigt bara för att kunna vara ute och springa? en enkel anledning: vi vill inte möta andra joggare! alla har vi väl sett dom där proffsiga spännis joggarna som springer runt i full adidas eller nike mundering och knappt är anfådda alls. sen har vi såna som mig, jag är klädd i varma byxor, dubbla tröjor, jacka, halsduk, vantar, mössa, varma strumpor och inte några bra jogging skor heller. det ser mer ut som jag och Sofia är redo att bestiga mount everest än att gå ut och jogga. så där springer vi i varmare kläder än tomten och flåsar som två brunstiga älgar. om man skulle se oss, skulle man då tänka "där har vi två joggare" eller "hmmm, dom har visst bråttom", jag gissar på det senare.

Kommentarer
Postat av: JEnny

Cool blogg du har

2009-02-19 @ 09:04:38
URL: http://www.nynnyn.bloggagratis.se
Postat av: David

spring spring snabbt snabbt

2009-02-20 @ 13:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0