Talang

hade lite tråkigt och fick ett infall att jag skulle sätta mig och måla. så fram med vaxkritorna och en blyerspenna så är det bara att sätta igång. tyvär kom jag ganska snabbt på att jag inte har någon talang så bilden blev inget bra...

smått tjurig för att jag bara hade fem olika färger på mina kritor och att bilden inte blev bra så bestämde jag mig för att färglägga den på datorn istället. det blev bättre iaf.

btw, kniven på sidan är bara med för att jag inte hade en pennvässare. tänkte inte på att den låg där när jag tog bilden. hade inget suddgummi heller :(

Kommentarer
Postat av: Linn

Farligt monster!Aaah. Var inte dum, du har mer talang än många. Det finns en marknad för ditt utryck, tänk bara simpsons, futurama. Dom serierna är inte målade av Rembrant eller Botticelli precis ;)

2009-02-27 @ 16:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0