Snömannen

jag va ute och promenerade med hunden nyss. ute ensam på en skogsstig tillsammans med min trofasta följeslagare. men plötsligt hör jag ett ljud i buskarna, någonting förföljer mig. någonting främmande och stort... plötsligt visar den underliga varelsen sig, en best på närmare två meter i höjd och helt vit! SNÖMANNEN!

när jag såg den här skapelsen bestämde jag mig för att resa en snökvinna brevid så att den stackars snömannen inte skulle vara helt ensam, sagt och gjort:

jag är 20 år nu, kanske för gammal för att bygga snögubbar... men jag tror att ett tecken på sann mognad är när man är så mogen att man inte längre behöver spela vuxen utan bara kan vara sig själv. SNÖGUBBAR RULES!!!!1111ettett

Kommentarer
Postat av: Linn

Otroligt godhjärtat av dig. Jag tror du gjorde snömannen mycket lycklig

2009-03-12 @ 20:08:37
Postat av: c a s p e l i h n a

Kommer du kolla på Melodifestivalen ikväll??

Vad tycker du om startfältet och vem röstar du på??

2009-03-14 @ 16:01:46
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: sara

RIP.

2009-03-15 @ 08:21:26
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0