Adrenalin

Idag har jag varit och hälsat på min kusin som fyllde 16 år, stor kille nu. sedvanligen bjöds det på smörgåstårta och trevligt småprat med nära och kära. jag har suttit hemma hos kusinerna och spelat halo 3 tillsammans med Aykut(kusins kille), David(kusins kompis) och Rubil(kusins kille). det är en speciell känsla när man spelar i lag, två mot två... adrenalinet pumpar och man skriker ut olika taktiska kommandon till sin lagkamrat. det är en ännu goare känsla efteråt när man tagit hem matchen och äntligen kan andas ut och gör highfive med din brother in arms, titta på dom stackars förlorarna och förnedra dom ännu mer med sin totala glädje :)
jag tackar förlorarna för en bra match men jag vill också skicka ut en speciell hälsning till dig Rubil! det är en sann ära att slåss vid din sida, tillsammans är vi oslagbara!
jag avslutar för idag med en bild på masterchief.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0