en GitarrHjältes bekännelse

jag investerade relativt nyligen i guitar hero till xbox 360, jag kan inte riktigt förklara varför då jag alltid tyckt att spelkonceptet verkat väldigt tråkigt och korkat. jag har med förakt sett dom som är jätte duktiga på guitar hero och sorterat bort dom som töntiga nollor utan liv. det första jag sa till mig själv när jag startade guitar hero första gången va "jag tänker aldrig bli tillräckligt bra för att klara en låt på hard, jag har ett liv!". jag började ganska snabbt märka att jag blev för bra för fort, jag tröttnade fort på dom enklare svårighetsgraderna och bestämde mig till slut för att försöka klara en låt på hard. självklart gick det, som det är nu klarar jag dom flesta låtarna på expert. och det har nu blivit klart för mig, jag har blivit det jag hatade mest... en person som är duktig på guitar hero.


Kommentarer
Postat av: Frida

Oj! Ser allvarligt ut.. ;P

Jag är urkass på guitar hero, dessutom tycker jag det är rätt trist :D

2009-02-11 @ 14:48:43
URL: http://aphotographofyou.blogg.se/
Postat av: Bottatadiets kung

eylen mon, haha fett nice:D

2009-02-11 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0