Första inlägget på den första bloggen O.O

jaha ja så börjar man blogga, har alltid varit ganska skeptisk mot bloggfenomenet men det är la dags att hänga med i svängarna antar jag.
jag är en stolt pirat och har nog varit det så länge jag kan minnas, mitt liv är inte direkt vad jag skulle kalla super intressant men DU! som läser detta verkar ju hänga kvar än så länge.
igår spelade jag igenom silent hill homecoming... i slutet kände jag mig närmast våldtagen och lurad, precis som i alla tidigare silent hill spel så finns det ju många slut, men slutet jag fick gav mig en sådan otrolig antiklimax att det inte är sant.
SPOILER--->
efter att ha dödat den sista bossen som närmast kan beskrivas som en hög gravid kvinna med mekaniska spindelben och en pulserande dildo mellan mun och anus!? WTF! O.O! så vaknar alex....? VAKNAR? allt va tydligen en dröm, inget som har hänt i spelet hade hänt på riktigt alls. nämen oj då! fan va roligt, jag hade gärna velat ha en ordentlig upplösning tack.
SPOILER SLUT-------->

hur som helst, det är inte detta bloggen ska handla om. jag har inte riktigt bestämt riktning ännu, men jag och min kära tjej sitter väldigt ofta och spelar Fable 2 så jag kommer antagligen lägga in en del inlägg om det.

en Kväll vid kusten

Kommentarer
Postat av: David

Skönaste bilden right thurr.

2009-02-25 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0