Kallblodigt mord av ett favoritspel

Jag gillar fable 2. jag tycker att det är ett bra spel och har lärt mig att bortse ifrån de många buggar som spelet faktiskt innehåller. jag satte mig och spelade fable 2 förut, ett tvåtimmarspass som avbröts på ett sätt som fyllde mig med en sådan agression att jag inte visste var jag skulle ta vägen. autosave is for fools tänkte jag för mig själv när jag gick in i inställningarna och stängde av det, men hur skulle jag kunna veta vad som väntade? alla som har spelat på en pc är har antagligen vant sig vid tanken om att en dator är oförutsägbar och när som helst kan bestämma sig för att hänga sig. detta är jag väl medveten om, men hade ju inte väntat mig det av en xbox. efter två timmar, några quests, massa häftiga items och två bröllop så hängde sig min xbox. dom två timmar jag just spenderat framför min nöjesanläggning va förgäves! jag tror att en säkring gick då jag iskallt tog ut skivan ur xboxen för att sedan slå sönder den i rent ursinne. men jag förlorade inte bara en äckligt dyr verbatim dual layer skiva, utan jag förlorade också en väldigt god vän. en god vän som jag kallblodigt avrättade med en stol.

R.I.P
Fable 2

Kommentarer
Postat av: Linda

Schyst att du gillar, det var roligt att höra! Bandet kom två i en deltävling på Emergenza här i Sthlm dessutom så nu är de i semifinal i vår. Min pojkvän (som spelar synt i bandet) är dessutom intresserad av spel och spelmusik, och är skribent på bl.a. spelmusik.net. Kunde inte rå för att lägga märke till ditt stora spelintresse. ;) Stackars Fable 2... XD

2009-02-16 @ 18:28:52
URL: http://sassycoona.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja jag säger ju det.. allt gick fel detta inlägg =) men Abraham Lincoln kan gärna få vara där två gånger :)

2009-02-16 @ 19:44:06
URL: http://www.soconfusedperson.blogspot.com/
Postat av: Linn

Mitt hjärta är lika krossat som skivan

2009-02-16 @ 19:45:54
Postat av: Anonym

Äsh fan va alla är negativa, det är la bara å tejpa?? eller??

2009-02-16 @ 21:05:41
Postat av: Chiff

Äsh fan va alla är negativa, det är la bara å tejpa?? eller??

2009-02-16 @ 21:05:52
Postat av: Emelie

sv: Tack så mycket :)

2009-02-16 @ 21:14:08
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Niklas

Tjena Daniel, tack så mycket för berömmet, kul att höra! :) Myspace-länken, om du vill höra mer: htt://myspace.com/lostdomainmusic



Skön blogg du har för övrigt, alltid kul att läsa om spel! :)

2009-02-16 @ 21:39:38
URL: http://outerheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0