Latsidan

hmm jag har legat på latsidan när det kommer till mitt bloggande. jag är med mitt bloggande som så mycket annat med mitt liv ganska lat. jag sätter igång och tycker det är jätte kul men tappar snart intresset och hittar något roligare att göra, men räds icke! jag har inga planer på att lägga ner min blogg men dagliga uppdateringar när nog inget som kommer att hända. här är iaf en bild på en av de sakerna jag gjorde i helgen, körde fyrhjuling:
här sitter Linn och kör för första gången i sitt liv, jag är imponerad för hon klarade sig riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: David

Dude dat is avsom

2009-03-25 @ 15:26:45
Postat av: Linn

Tur att du inte är lika lat och tröttnar fort när det gäller mig ;)

2009-03-26 @ 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0