Unplayable disc

har inte bloggat på ett par dagar, jag satte mig och spelade Elder scrolls IV: Oblivion. mitt absoluta favorit spel, och jag fastnade... tills imorse!!!!! unplayable disc :( men jag vill ju spela!

efter att jag lyckats kämpa emot den första impulsen att kasta xboxen genom tvn, så bestämde jag mig för att skippa frukost och påbörja ett litet projekt:

dags att öppna xboxen och pilla lite

det första som slår mig är att kylflensarna är helt tätade pga damm, så fram åker dammsugaren och min gode vän "Teh Mighty SuperDuster!"

sug sug och spray spray...jag vet vad du tänker! sluta med dina snuskiga accosiationer genast! hur som helst, visst är det bra att få ut allt det jävla dammet. mindre värme och xboxen låter mindre.

se så ren den blev! men det är inte det som är problemet. så upp åker läsaren:

har man sett? den lilla fjädern som håller läsaren på plats är lite slapp

spänn spänn på fjädern, blåsa bort lite damm och resultatet blir:

Tadá! nu ska jag återgå till att spela, underbart alltså!

Kommentarer
Postat av: David

riktigt hackigt! din h4x0r

2009-03-25 @ 06:18:15
Postat av: Nina

Hej Daniel, Nina här, Linns vän! Det där får du sjukt jävla gärna göra med min xbox! Om du någon gång skulle ha vägarna förbi Malmö, vill säga. Jag skulle aldrig själv våga gå in och pilla sådär, men du verkar veta vad du pysslar med. Bra jobbat i alla fall! Hälsa Linn från mig!

2009-12-03 @ 00:49:25
URL: http://whiteblankpage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0